Thursday 3 October 2013

Halloween DIY

 photo egg_zpsff95332e.jpg
 photo egg01_zpsf84eb016.jpg


Det sorte æg og knust med den sammenrullede invitation i.


Jeg har de sidste par år holdt en lille halloween fest  i oktober og i år er ingen undtagelse, men da jeg har lidt eksta tid og overskud tænkte jeg at jeg ville lave noget helt specielt og jeg startede med invitationerne!
De inviterede fik udleveret et sort æg med en rødt segl på, og skulle derefter knuse ægget for at få invitationen der var rullet sammen der i.
Jeg brugte en stor del a weekenden på at puste æg ( ligesom man gør til påske) sprøjte vand i ægget for at skylle det. vil her rekemendere at man lader æggene stå et par dage så vandet kan tørre helt ud før man putter sedler i, jeg havde lidt travlt så da mine gæster åbnede ægget var nogle af sedlerne stadig helt fugtige.
Efter at havde pustet og skyllet dem malede jeg dem sort med akryl maling, puttede sedlen ned igennem det lille hul og derefter lukkede jeg hullet med et voks sejl.


 

No comments :

Post a Comment