Saturday 14 December 2013

Christmas shopping outfit

 photo shopping_zpsd517fec7.jpgSuper simpelt outfit fra i går, faktisk ret kedeligt, men i det mindste har jeg en neon farvet hue på ;) jeg skulle bare lige ud og købe den sidste julegave så det blev efter komfort jeg klædte mig på, tror det meste jeg har på er fra H&M som altid. Vil lige sige at jeg finder det yders besynderligt at H&M og diverse andre butikker er holdt op med at lave højtaljede bukser ? what ? hvad skal en pige med lang overkrop og korte ben nu gøre ? suk …

--
A little boring outfit from yesterday, i was just going shopping so i couldn't be bothered with anything fancy, other than my neon beenie :D 

xx

 

2 comments :

  1. Åh hvor er dit hår smukt på disse billeder :)
    Det får mig til at tænke på gamle 50'er-film - i den allerbedste betydning!

    ReplyDelete
  2. årh mange tak :D det er virkeligt også et look jeg elsker, også er det super nemt når man lige får øvet sig lidt :D

    ReplyDelete