Saturday 28 December 2013

Den typiske blogger

 photo lookoutside_zps36f0ace4.jpg
 photo IMG_9098_zpsfcb346ac.jpg
Jeg er blogger, så selfølgelig skal jeg da rende rundt i pels! Jeg har længe ledt efter den perfekte pels til mig. Jeg bryder mig ikke om ægte pels og synes ofte de fake er lidt... grimme, men så så jeg denne i H&M i går, sat ned til sølle 200kr. Jeg tog chancen og hvor er jeg glad for jeg gjorde det, for jeg elsker den allerede!
Mine cool spidse støvler har jeg købt et par år siden da jeg boede i england, og jeg er stadig lige vild med dem. Det er godt nok ikke så tit de kommer frem, da de altså er lidt specielle, men når de gør så er der altid et smil på mine læber over hvor cool de er.

Har i fundet nogle lækre ting i udsalget ?

--

I bought a new coat yeasterday and i already love it! it is so fluffy and cool, i have been looking for a fur coat for some time now, but since a dont like real fur and i think most fake ones are kinda ... ugly, then i was thrilled when i saw this one, it is perfect and i love it! it is from H&M and was on sale for a mere 20pounds ! bargin!!

2 comments :

  1. Er ret pjattet med dit outfit på de billeder (og virkelig flot pels!) (:
    Hmm, jeg har længe holdt øje med en grøn chiffon(agtig) skjorte fra DAY, som endelig er sat ned! Desværre er jeg nødt til at vente til kontoen bliver fyldt op igen, hehe...

    http://theluxuryfactor.blogspot.dk/

    ReplyDelete
  2. taak :D åh gud kender det alt for godt, jeg har endda været så klog at miste min pung, da jeg var i byen til julefrokost. Så jeg skal vente med at shoppe helt udsalgs amok indtil jeg får tilsendt et nyt kort! det er altså hårdt for en udsalgs elsker som mig ;)

    ReplyDelete