Sunday 15 December 2013

Det perfekte jule outfit

 photo jul_zps88494e8d.jpg
 photo julsko_zps6bdc5544.jpg
Grå turtleneck, en lidt anderledes sort pencil nederdel og sorte simple højehælede, og selfølgelig mørkerøde læber (du helt klart får ud over det hele, når du skal spise flæskesteg.) Dette vil nok være det jeg iklæder mig til jul. udover at være et mega cool outfit, er det også super behageligt, især hvis din nederdel er i stræk ;) Jeg er stor fan a den høje hals, og da jeg den anden dag sagde til min mor at jeg ønskede mig en, sagde hun at hun da havde en masse jeg kunne få. Så da jeg vågnede i morges kom hun ned med en bunke af tre lækre, super behagelige. højhalsede bluser, YES! der er altså stadig fordele ved at være en snart 20årig der stadig bor hjemme.
--
This is what i will be wearing for christmas, it is styleish but at the same time super comfy! a perfect match if you ask me! i am in love with turtle necks at the moment, and when i told my mom i wanted one for christmas, she said she had loads of them i could have, and now i have three :) yay

 

christmas outfit

1 comment :

  1. Virkelig elegant outfit!
    Læbestiften klæder dig utrolig godt.. Og selvom det er VILDT besværligt med læbestift, så har jeg bestemt også tænkt mig at tage det på til samtlige julefrokoster ;-)

    ReplyDelete