Thursday 5 December 2013

Introvert problemer

 photo tanker_zps53af0424.jpg
Et lidt personeligt indlæg, men det er jo også meget fint. vil gerne skrive lidt om at være introvert og ekstrover, først til dem der ikke ved havd det betyder kan jeg lige forklare at en introvert er en der søger ind i sig selv for at få mere energi og slappe af, imens en ekstrovert lader op ved at være sammen med andre mennesker og kan finde det at være alene ret drænene. Selvfølgelig er det ikke alle der er enten det ene eller det andet men kan godt være lidt en blanding.

Jeg er personlig en stor introvert så meget at det hindre mig lidt i at leve det liv jeg egenligt gerne ville leve nogle gange. Men det har også sine fordele at være introvert, for eksempel er der mange kunstnere der er introverter for det kræver en vis fordybelse og metalitet at sidde og male eller tegne i flere timer i træk uden at man føler sig ensom.

Har over de seneste måneder haft der virkeligt svært, der er nogle punkter hvor jeg personeligt troede jeg var nået rigtig langt, hvor jeg lige pludseligt stod tilbage hvor jeg startede, hvilke på flere punkter har slået mig helt ud.

No comments :

Post a Comment