Saturday 28 December 2013

Jule gaver

 photo julegaver_zps9a21ae0d.jpg


Fordi jeg selv er nysgerrig og godt kan lide at kigge på hvad andre har fået, så har jeg også selv lige lavet et lille "hvad har jeg fået i julegave" indlæg.. det her været en rigtig dejlig jul og har også fået en masse dejlige gaver, blandt andet har jeg fået nogle skitse bøger, så jeg kan få tegnet lidt mere, to af min  absolut ynglings parfume, vanilje parfumen fra the bodyshop, som er den eneste parfume jeg har brugt de sidste 5 år. Coffee table bogen "the fashion book" som er en opslags bog med alle de meste kendte designere, modeller og modefotographer.
Af min kæreste fik jeg kjolen der er lidt svær at se, er meget imponeret over hans gave indkøbs evner og glæder mig til at havde kjolen på snart. Jeg fik også en lille fin sølv halskæde med to A vedhæng, da vi begge starter med A. Den hænger permanent omkring min hals for tiden.

--

I am so nosey myself, and love reading what people got for christmas. So here is a look at what i got :)  

No comments :

Post a Comment