Tuesday 3 December 2013

little lumberjack outfit

 photo littlelumber_zps3d494d3e.jpg
 photo lumberjack_zpse349386c.jpg


Jeg ville ønske jeg havde en der ville tage outfit billeder sammen, synes virkelig ikke det er alt for fixt det der med at tage dem indenfor, de bliver fine nok, meeeen det kunne altså være 100 gange bedre!
Idag jeg har været en lille skovmands hugger, eller hvad man nu kalder sådan en. Har i hverfald haft jeans, skovmandsskjorte og grå nisseagtigt hue på.
Trøjen er fra Gina Tricot er er dejlig varm, og foret med noget flis agtigt noget, jeansene er nok fra H&M ( som næsten alt i min gardarobe er ... wow en "thinking out of the box" blogger jeg er.. suk...  ) og skjorten newyorker, hov så er ringene også fra H&M.
Resten af i dag tror jeg at jeg vil se lidt sex in the city og bare ligge i min seng yes !
--
I wish i had someone to take outfit pictures with i really dont like them being inside, they are OK but they could be so much better... oh well
I have been posing as a little lumberJack girl today, at least i have been wearing the outfit, i wore a lumberjack shirt from newyorker over my H&M jeans and a cozy Gina Tricot sweater :)
the rest of today will be spent in my bed watching sex in the city and relaxing yes!

2 comments :

  1. Kender alt for godt det, med at mangle en til at tage billeder !
    Men rigtig lækkert outfit du har på her :-)

    Kig gerne forbi: http://bylodahl.bloggersdelight.dk/

    ReplyDelete
  2. Ville altså gøre tingene så meget nemmere, også bare akavet at prøve at forklare lille mor eller far hvorfor vi lige skal ud i stormen og tage billeder af mit tøj ;P og tak :D

    ReplyDelete