Tuesday 31 December 2013

MIT 2014

 photo happynew_zps2486544f.jpg


Sneak peak på mit outfit for i aften ;)

Har aldrig rigtig lavet nytårs fortsæt, så det gør jeg heller ikke i år. Istedet så vil jeg tænke på alle de spændende ting der kommer til at ske!
I mit 2014:

Fylder jeg 20år :
Jeg er ikke glad for fødselsdage, jeg kan ikke lide at blive ældre. Men har vidst forsonet mig okay, med at jeg snart bliver tyve. Selvom det lyder uhyggeligt voksent og ansvarsfyldt sådan at fylde rundt.
Bliver jeg student:
Jeg er ikke den store fan af det danske skolesystem og har igennem de sidste 3 år følt lidt at jeg spilder min tid, på at lære ting jeg ikke målrettet kan bruge. Viden er altid godt, men ville ønske at der var flere kunstneriske tilbud, til unge efter folkeskolen, så gymnasiet ikke altid bare var et selvfølge.
Starter jeg på en ny uddannelse:
YES YES YES glæder mig så meget til at starte på en ny uddannelse, selvom jeg ikke er den store fan af gymnasiet elsker jeg faktisk at gå i skole. Min kreativitet bliver bedst udnyttet når jeg får en bestemt opgave, jeg derefter skal løse på min egen kreative, innovative måde. Så derfor passer min kreativitet perfekt ind i et skolemiljø.
Flytter jeg hjemmefra, måske til københavn:
Jeg har aldrig ville bo i københavn og i lang tid var jeg fast besluttet på at odense var den by jeg skulle flytte til, efter gymnasiet. men nu kalder en spændende uddannelse i københavn og jeg må erkende at jeg glæder mig lidt. I det hele taget glæder jeg mig til at flytte hjemmefra, for JA jeg er en snart 20årig der stadig bor hjemme, men det giver ikke rigtig mening at flytte ud nu, også skulle flytte igen om nogle måneder. Især når man har så søde forældre som jeg ;)
Møder en masse nye mennesker:
Jeg føler mig lidt fanget for tiden, jeg vil gerne møde nye mennesker, men det er lidt svært når man bor i den samme by, og går i klasse med de samme 20 mennesker som man har gjort de sidste 3 år.
Gør det jeg selv vil, lad være med at føle sig presset til noget:
I år har jeg valgt at jeg ikke drikker til nytår, jeg har på det seneste ikke haft særlig gode oplevelser når jeg har drukket. Nu har jeg bestemt mig for at hvis jeg ikke har lyst, og jeg ved det er bedre for mig hvis jeg lader være, så skal jeg ikke føle at jeg "misser ud" eller jeg ikke er en "rigtig teenager."
I år vil jeg fokusere på at være mere kreativ, og glæder mig meget til det, jeg har allerede investeret i et godt kamera og håber på at kunne lave en masse sjove og spændende projekter!

Laver i normalt nytårs fortsæt? har i nogle i år?
Er der noget i ser ekstra meget frem til i år 2014 ?  

 

No comments :

Post a Comment