Tuesday 10 December 2013

Monocrome outfit

 photo blackandwhite_zps012db83b.jpg

 

Jeg skal ud og gå en tur her i aften med en veninde, og bag efter se en jule film og hygge lidt. Så jeg havde faktisk en undskyldning for at komme ud af nattøjet og hoppe i noget rigtigt tøj. Så jeg kunne få et lille outfit billede. Jeg er kan super godt lide trenden med sæt, men har ikke rigtig fået købt mig et selv, så nu improviserede jeg og tog en bluse og en nederdel, begge med sort/hvidt mønster og synes selv det er gået ret godt.

--
I am going for a walk with my friend soon so a had an excuse to get out of my pyjamas and get dressed, so i thought i would snap a little outft picture for you :) 
I really like the trend with matching bottom and top, but i haven't really bougth any sets yet, so i improvised and went with two items i already had. and i think it went okay:) 

xx

No comments :

Post a Comment