Tuesday 24 December 2013

Outfit for christmas

 photo look_zps0d78c6c3.jpg


Har før skrevet om mit "Juleoutfit" og hvis i husker det, er det jo altså ikke lige det jeg har på i dag. Det er fordi vi hjemme hos mig ikke fejre juleaften på dansk vis, i sær ikke i år.
Min mor hun er englænder og derfor holder vi traditionel engelsk jul, altså om morgenen den 25 i stedet for om aftenen den 24. jeg elsker at holde jul på denne måde, og vil også selv gøre det når jeg en dag selv skal holde jul med min egen lille familie.
Jeg har ikke opdateret bloggen i at par dage, fordi min kæreste i går er taget til Sri lanka, med 6 af hans venner de næste to uger. Så det har stået på jul, biograffilm og hygge med ham i stedet. Så jeg skal holde både jul og nytår uden ham øv øv ...

undskylder for de lidt dårlige billeder i dag, ved ikke lige hvad der er galt, de fleste billeder blev bare mega utydelige eller kiksede.

Nå jeg vil ønske dem der faktisk skal holde jul i aften en rigtig hyggelig og dejlig jul, fyld med kærlighed og dejlig mad.
--
I havn't been updating the blog for a few days because my boyfriend left for Sri lanka yesterday for the next two weeks, so i have been spending time with him <3 
i hope everyone is having a lovely and food filled christmas! 

xxx

No comments :

Post a Comment