Sunday 8 December 2013

Srp, arbejde og sne

 photo sne_zpsae30b2ed.jpg photo snowp_zpse046038e.jpg


Jeg er i gang med at skrive SRP men tager lige en lille pause, jeg sidder på mit arbejde så jeg havde faktisk en undskyldning for at tage tøj på i dag og ikke bare hænge ud i nattøj, så jeg tænkte jeg lige hurtigt ville snappe et outfit billede kl 8 i morges.. GAAP det gjorde så jeg ikke nåede at spise morgenmad før jeg skulle afsted, øv… nå men skidt pyt
Toppen er en jeg for nogle måneder har lånt af en veninde, fant den her i morges og tænker det nok er tid til jeg aflevere den tilbage, men har den lige på en sidste gang ;)

Ellers har jeg ikke så meget at skrive jeg skal tilbage til SRP nu, jeg skriver forøvrigt i Religion og engelsk og skriver om Harry potter/fantasy og magi i religion :) Hvad skriver i om ? hvis i er igang med SRP ?
Håber i nyder sneen, og ikke er kommet galt afsted i Bodil, ha en god søndag xx
--
I am writing my big 3rd year big assignment, but i had to go to work today so i thought would snap a outfit picture, seeing i was actually wearing clothes and not my pajamas ;)
this meant that i didn't have time to eat breakfast before i had to leave home, so i am super hungry!

hope you are enjoying the snow ( if you have snow) and have a nice sunday
xx

1 comment :

  1. Det lyder som et mega fedt emne at skrive SRP om! Jeg er på en naturvidenskabelig retning hvilket tvinger mig til at bruge fysik. Jeg skriver også SRP lige pt. Jeg har om tjernobyl-ulykken og skriver i historie og fysik :)

    ReplyDelete