Wednesday 15 January 2014

How i style a suit

 photo suitup_zps93f6ba9b.jpg


Jeg er selfølgelig hoppe med på "sæt" vognen, godt nok lidt sent, men jo jo den lille ræv er med og endda på udsalgs priser. ( som altid )
Casual med sneakers og lange halskæder, noget jeg sagtens kunne se mig selv havde på i gymnasiet. Men det kan også let dresses up med en stor chunky halskæde, sorte lak hæle, og røde læber. Sættet er som det meste af mit tøj for tiden fra H&M ( længe leve januar udsalg, og en lækker stor H&M i ens hjemby, der gør man kan købe jakkesæt for under 200kr)
ønsker mig desuden brændende et helt hvidt eller lysegråt sæt, åh hvor ville det bare være ultimativt blærerøv snassy at havde det!

--
found this suit in H&M and i just had to have it! it was so cheep and i am really a sucker for sale items. and ofcourse i had to hop on the band wagon with the whole matching suit trend, sooner or later. 
xx

1 comment :