Tuesday 14 January 2014

hudorme nej tak

 photo creme02_zps0fd9cf0b.jpg
 photo creme01_zps0fcda0c2.jpg

Jeg har ret ren hud, får meget sjældent bumser, det eneste problem jeg døjer lidt med er de der små prikker på næsen, og hvor er de dog irriterende! Jeg læser tit pudderdåsernes blog og faldt lidt tilfældigt over dette indlæg  det lød som det helt rigtige produkt for mig!
Produktet indeholder både AHA og BHA syre hvilke er rigtig godt for huden, da det giver en let daglig eksfolierende/peeling effekt, hvilke kan hjælpe på urenheder som hudorme.
Så efter nogle dage smuttede jeg på apoteket og købte den lille tube til omkring 140kr, har kun haft den i et par dage nu, konsistensen er rigtig fin og man behøver ikke bruge meget for at dække ansigtet. Jeg glæder mig rigtig meget til at se om man kan se nogle resultater, om et par uger. skal nok opdatere hvis det nu er vidunder produktet over alle produkter ;)

1 comment :

  1. Jeg bruger dagligt denne creme og er meget tilfreds :)

    ReplyDelete