Friday 3 January 2014

i want long hair

 photo hair_zpsa0a92d5c.jpg
 photo 5121_405775e96d7d923621ef2f58229be3a5_zps1a39e504.jpg


Jeg overvejer at få extensions i mit hår til januar. Jeg har haft det før, da jeg ville gro en page ud. Jeg er lidt træt af mit hår for tiden, fordi jeg er igang med at gro min egen hårfarve ud, så nu skal der ske lidt uden det skader mit hår.
Sidste gang jeg brugte extensions havde jeg tape extensions fra rapunzel of sweden og de var mega gode, så tror at det er der jeg vil købe igen. Tror dog jeg vil style dem lidt kortere end jeg havde sidste gang. selvom det helt hvide, super lange, fe hår var et fint look ;)
i kan finde hele deres udvalg her: http://www.rapunzelofsweden.dk
--
I am considering having extensions put in in january, and a have had extensions before, they were from the company rapunzel of sweden and were really good, so i think i will buy from them again.

No comments :

Post a Comment