Wednesday 15 January 2014

Kamera lir

 photo lir_zpsda851b10.jpg


Haha ikke rigtig "lir" mere bare lidt ekstra ting til mit kamera. Jeg har for nyligt købt et spejlrefleks ( canon 600D) så jeg ikke hele tiden skulle låne min fars, og jeg elsker det! det en min lille baaaby. Jeg er meget, meget nybegynder og aner ikke hvad jeg laver når jeg bruger det. Men jeg er frisk på at lære ;)
Jeg har i dag modtaget en lille pakke med posten, der indeholdt disse 4 ting.
En trådløs fjernbetjening ( yes! outfit billeder uden selv udløser) en UV beskyttende "linse", et ekstra batteri og et dæksel, da jeg ikke havde et.
Det er alt sammen købt på nettet fra http://www.miniinthebox.com/da/ som er en kinesisk? hjemmeside, så det tager altså et par uger for tingene at nå frem, men så er de også rigtig billige og virker faktisk helt som de skal.

No comments :

Post a Comment