Sunday 19 January 2014

Lazy as duck

 photo lookie_zps83a55aeb.jpg


Idag har jeg ligget og puttet i min seng til kl 12 og har derefter ikke kunne tage mig sammen til at komme ud af mine "joggin/nat" bukser, så jeg besluttede at jeg slet ikke gad havde busker på i dag. Men nu er det sådan at jeg skal i teateret senere og se skammerens datter, så følte mig ikke helt snazzy nok til det, så jeg stylede mine blå bukser med en blå blazer ,hvid T-shirt og guld halskæder og opgraderede på den måde lige mit look lidt. regner med at havde nogle lidt høje støvler på for at gøre det endnu mere præsentabelt.
--
I was having a totally lazy day, in sweat pants in my bed, but i had to go to the teater later, so i thougth i would keep on the sweats to be warm and cozy but smarten it up with a blazer and some gold chains

2 comments :