Saturday 25 January 2014

MY NEW LOVE


the long coat




ElevenParis coat, 1.300 DKK / No21 straight jacket, 10.850 DKK / Norrback long coat, 2.885 DKK


 photo coat_zpsa67a92e3.jpg
COAT: Gina Tricot

Jeg skal til et ret spændende møde på mandag, og havde selfølgelig brug for noget nyt tøj til at booste selvtilliden lidt, så jeg kan se lidt business smart ud.
Jeg har før kigget på denne jakke, og prøvet den på et par gange, også igår var den lige pludseligt sat ned til 200kr, og som altid kan jeg  ikke stå for et godt tilbud, og blev selfølgelig nød til at købe den, ja jeg var nærmest tvunget til det. Den en lang, creamhvid med lidt gråt blandet i, og i uld. jeg tror den kommer til at være en vinder, og noget der vil gøre det lidt lettere at komme ud af døren når temperaturen siger -10 grader.
--
I am going to quite a exciting meeting on monay, and felt like i needed to smarten up a bit. And then i found this coat, i have looked, and tryed it on a few times before, but yesterday it was reduced to 20pounds! Such a bargin, and we all know i can't leave a good bargin alone, so ofcourse the coat had to come home with me.
It is long ( just past my knees) a creamy white with some gray in it, wool, and i think it will make it just that bit easier to get out of the house when the snow comes.

No comments :

Post a Comment