Saturday 25 January 2014

somethings off outfit

 photo bracelet_zpse9d0cbd0.jpgDer er bare et eller andet ved i dag der ikke lige klinger, havde faktisk et helt andet sæt tøj på, og havde taget billede, men der var bare et eller andet ved det. Nu har jeg skiftet og er stadig ikke helt tilfreds... tror jeg tager mit nattøj på nu og ligger mig til at se lidt netflix. så må dagen være reddet.
I morgen fylder jeg 20. har længe været lidt bange for det tal, men tror snart jeg er klar til det, er i hverfald mere rolig nu i forhold til sidste år hvor jeg fyldte 19, er ikke god til fødseldage. men glæder mig så meget til mit tyvende år at det faktisk er okay, der kommer til at ske en masse spændende ting.
--
Something is just off today, i had another outfit on and had taken pictures, but somthing was just not right so i changed and took pictures again but i am still not happy.... i think i will just put om my pyjamas and watch netflix. 
Tomorrow is my 20th birthday, i am kinda scared of that number, it is so grown up and big. but it is okay because i know alot of cool things will happen this year.

xx

No comments :

Post a Comment