Friday 3 January 2014

UDSAAALG!!

 photo udsalg_zps043e4a43.jpgOkay nu ved jeg der er et par bloggere der har lavet udsalgs guides og JO det er altså klogt at investere i de ting du ved du kommer til at bruge, og i basic ting. Faktisk har The luxury factor lavet en rigtig god udsalgs guide til dem der føler sig lidt lost, når det kommer til udsalg. Men når man nu har købt de sorte jeans, den hvide skjorte og den lille sorte kjole. så er udsalget også et tidspunkt hvor man kan få lov til at lege lidt mere, med de lidt sjovere ting, uden at det kommer til at gøre alt for ondt, i pengepungen. Så når du har opbygget din "basic gardarobe" så slå dig løs i udsalget, det kan godt være at den neonpinke hue er lidt skræmmende, men samtidigt kan det være at det bliver din ynglings fordi den er så special, og nu har du endda fået den til 80% af! Så hvis den kun bliver brugt et par gange, er det ikke værre end det.

Udsalg er for mig en tid hvor jeg kan få de lidt mere specielle ting til en overkommelig pris, så det ikke gør for meget hvis jeg kun har kjolen på et par gange, for jeg så udentvivl helt fantatisk og unik ud da jeg havde den på. Det er en tid hvor man har lidt mere frihed til at lege med sin stil, og prøve nye ting af.

Mit råd til dem der shopper løs i udsalget er: læs lige the luxury factors indlæg først, også gå amok i alle de trend du ikke lige købte i første omgang fordi de var lidt for dyre, til at du turde tage chancen, selvom du synes de var virkelig cool.
xx

1 comment :

  1. Wow, der gjorde du mig lige rigtig glad (det bliver man jo som ny blogger, når man ser titlen på sin baby et andet sted) :D
    Det er virkelig sødt af dig.

    Du har fat i noget der! Hvis man har gået og fiflet med tanken om at prøve noget nyt af, så er det da helt klart i januar, pungen skal op af lommen!

    ReplyDelete