Saturday 1 February 2014

JUST ORDERED


Her lige bestilt disse fem ting hjem, har længe manglet lidt basic ting, som jeg godt nok synes er død syge at bestille men super praktiske at havde. Vil sætte disse ting sammen med min sorte fedora, mørk eyeliner og rå støvler, kan godt lide det lidt kontrast fyldte rå look for tiden, det lidt drengede med et twist af femininitet...  Er især glad for de hvide nuancer, det gør den mørke vinter lidt mere udholdelig.

Har i købt noget hjem på den bedste dag i måneden... Lønningsdagen ?
xx

wardrobe


min ideelle gardarobe for tiden/ my ideal wardrobe atm 

--
I have just ordered these five itims home, lately i have been missing a few basic items, and i always think it is really boring buying but it is esential to have in you wardrobe. I will pair these items with thick cateyeliner my black fedora and big boots, i really like simple contrast filled outfits lately, boyish but with a girly twist ( lace, jewelry ... ) Lately I also really like going all out in white nuances, it kinda brightens up this dark winter

have you made any cheeky payday purcases ?
xx

3 comments :

  1. Hej Foxy Jones
    Super fed blog, rigtig fint layout.
    Ville spøger dig hvordan du lave det med at trække på pilene så der kommer andre billeder frem? Håber du forstår hvad jeg mener, er lidt svært at forklare :-)
    På forhånd tak
    KH C

    ReplyDelete
  2. Hej jaa forstår godt hvad du mener, kan desværre ikke rigtig hjælpe dig andet end at sige at jeg er med i noget der hedder Rewardstyle, som gør det hele for mig, også skal jeg bare sætte en HTML kode ind ( lidt ligesom polywore) ... Men man skal inviteres ind til det, men du kan få adressen også kan du ansøge :) www.rewardstyle.com
    -Det fungere sådan at jeg får nogle point hvergang nogle køber noget af det jeg har linket til på min side :) mega smart
    xx

    ReplyDelete