Friday 21 February 2014

My sent

 photo sent_zps061a18d9.jpg

Denne her lille flaske er fyldt med magi, og dens duft har fulgt mig i snart 5-6 år, jeg sprøjter lidt i håret og hver gang jeg står det ud, hvis jeg har haft det oppe, dufter der af varme kager og kærlighed. Jeg tror aldrig jeg kommer til at bruge andet, det her er ligsom min duft, den er mit kendetegn og jeg føler mig hjemme når jeg kan lugte den i mit tøj.
Desuden er jeg meget meget kritisk når det kommer til parfumer, kan generelt ikke særlig godt lide parfumerede dufte ( så ingen chanel nr.5 her ) men Vanilla eau de toilette fra the bodyshop er mild sød og varm, og passer til alt.
Plus så holder en lille falske mig over et halvt år med de små 30ml, så for de 100-120kr den koster så klager jeg ikke
--
This little bottle is filled with memories of mothers baking cake for your birthday and magic. it is the only perfume I have used for the last 5-6 years and a love it, it is just so me I couldn’t really imagine wearing anything else. I am quite picky with sents and I don't like sharp perfume smells ( so no chanel nr.5 here ) but Vanilla eau de toilette from the body shop is mild, sweet, and warm. And the tiny 30ml bottle lasts me over half a year so for the 10-11pound I am not complaining.

No comments :

Post a Comment