Sunday 9 March 2014

BOOORING!!


Det er min mors fødselsdag i dag og om morgenen imens vi spiste boller, så kom vi til at snakke lidt om at blogge. Jeg viser blandt andet min mor vildekaniner.dk og sillewho.dk for de er begge ret store bloggere fra Nsæstved, da min far spørger om de skriver noget spændende.
Begge mine forældre kigger en gang i mellem på min blog, ikke så tit, men jeg bruger jo en del tid på det, så de kigger da med en gang i mellem.
Så de ved noglelunde hvad jeg skriver og hvad jeg ligger ud, og jeg kan godt forstå at det ofte virker lidt trivielt det jeg laver.
især fordi at jeg må indrømme, mine tekster mangler en del! Jeg er okay tilfreds med mine billeder, de er som de nu er. Men mine tekster er kedelige og har ingen passion, så snart jeg har fået taget mine billeder skal de helst redigeres også bare ind på siden. Det er ikke ofte jeg tænker to gange over den tekst jeg skriver. Jeg kan for den sags skyld godt mærke, at jeg ikke er synderligt stolt af mine tekster, de er der bare.
Det vil jeg se om jeg kan gøre noget ved, jeg vil bruge lidt mere tid på mine tekster også prøve at skrive om nogle af de tanker jeg går og gør mig her i livet.
For jeg er en lille tænker, og det er måske derfor jeg finder det svært at skrive tekster til mine indlæg, fordi jeg tænker og tænker og det flyver derud af og jeg har en masse meninger, men det er bare svært at få ud ordenligt, især på skrift!

Så ja et lille søndags update, som er noglelunde lige så trivielt og kedeligt som alle mine andre tekster men nu må vi se om jeg ikke kan få gjort noget ved det.

Og nu hvor vi snakker om kedelig, jeg skal vidst få gjort noget ved min lille sides design, ultimativ minimalistisk kedelighed.. humm forårs farver på vej ? 

--

I am so bad at writing good texts for my blog posts, i usually just want to hit post as soon as i have my pictures but from today on i will try and think a bit more about my texts and make them a bit more meaningful! 

No comments :

Post a Comment