Monday 3 March 2014

Going short and blonde

 photo angelica_zps88ab1ec5.jpg
( picture from : http://angelicablick.se )

Nu har jeg ikke sat helt nye billeder af mig selv herind i et stykke tid, men mit hår er pt en karamel brun med lyse ender, det er ret slidt og er ikke så glad for at det er så mørkt.
Jeg elskede det røde men fordi mit hår er blevet afbleget før, så holdt den røde farve bare ikke fast i mit hår så hver gang jeg gik i bad blev det en mærkelig fersken farvet rød :( øv.
Så nu overvejer jeg at klippe nogle gode centimeter af ( det er kun enderne af mit hår der er super ødelagte så dem ville jeg klippe af ) også blive blond igen, for føler mig simpelt hen ikke rigtig som mig med mørkt hår.


 photo tumblr_lub9k6GDfI1qafyuko1_500_zps60d16047.jpg
Fant lige et webcam billede fra nogle år tilbage hvor jeg havde mit hår noglelunde som jeg vil havde det nu :)

--

I am simply not very happy with my hair atm, it is not red anymore as the dye just didn't stik to my hair and washed out everytime a took a bath, so i think i will be chopping a good few centimeters of and going blonde again! i just dont feel like myself with dark hair... 
The other picture is me a few years back, with kindof the hair i want now

2 comments :

  1. Kan godt forstå, du vil have det blonde hår - det klæder dig også virkelig godt :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. taak :) poster snart et billede når det er færdigt :D føler mig også meget mere "hjemme" når mit hår er lyst, selvom min mor ikke er enig haha

      Delete