Tuesday 18 March 2014

Living at home at 20

Videoen er formateret lidt mærkeligt men jaja.. musikken er forresten C2C - The Cell
Jeg bor af et par grunde stadig hjemme selvom jeg er 20 år, for det første så går jeg stadig på gymnasiet, og mine forældre bor 5 min derfra, også skal jeg flytte ud til sommer og har ikke lyst til at flytte ud nu for så bare at skulle flytte igen om et par måneder ( også har jeg nogle rigtig søde forældre så det er jo altid bonus) Meeen har ikke været så glad for mit værelse og flytte trangen har været stor, men i weekenden fik jeg nyt gulvtæppe da det andet var plettet og ja... nasty, også havde jeg jo fri mulighed til at gå alle mine ting igennem og flytte om eftersom alle mine ting skulle ud af værelset alligevel. Jeg er godt tilfreds og det føles næsten somom jeg bor et helt nyt sted, jeg ville næsten ønske jeg havde taget "før" og "efter" billeder da der virkelig er stor forskel. ud over at ha ryddet lidt ud har jeg også fået et nyt kæmpe spejl som jeg er ekstremt glad for, det stor parallelt med mit vindue så det spejler en masse lækkert lys om dagen :)


No comments :

Post a Comment