Friday 7 March 2014

MY HAIR

 photo myhair_zpsfba39f1b.jpg  photo hair02_zps4d1727aa.jpg  photo hair04_zps9e10727f.jpg  photo hair03_zpsfeca6ef8.jpg

Jeg har igen igen igen farvet mit hår, jeg er blevet lyshåret igen, og det er generelt den farve jeg  vender tilbage til gang efter gang. Jeg farvede mig lyshåret for første gang i slutningen af 9.klasse det blev en flot gul farve, men fik hurtigt fundet noget sølvshampoo og derefter har jeg været lyshåret on og off i snart 4 år nu.
Der er bare et eller andet ved det lyse jeg synes passer godt til både min lyse hud og lidt forsigtige personlighed. Min mor derimod er helt uenig og vil helst se mig med leverpostejs farvet hår og page, som da jeg var lille og gik i børnehave.

Det er ikke helt lige så kort som jeg egenligt ville havde det, men tror jeg tager den med ro og beholder det sådan her til jeg keder mig lidt for meget en dag ;)

Resten af min fredag og weekend står forresten på at pleje min nu for 3-4 uge sygdoms ramte krop, og se om jeg for pokker ikke snart kan blive rask!
--

Just showing of my new hair ;) 
not quite as short as i planned but i will wait and see, i wil properly cut it when i get bored of this lenght ;)

No comments :

Post a Comment