Monday 31 March 2014

OH DEER!

 photo ogdeer01_zps88fa6323.jpg
 photo deertea_zps83360f67.jpg
 photo deertea01_zps3455e045.jpg
 photo talkdeer01_zpsf22d3c51.jpg
 photo talkdeer_zps9e26fb8a.jpg

Velkommen til hvad der sker i min hjerne når verden bare er lidt for svær at  forholde sig til, så får jeg en ide og skal straks se om jeg kan føre den ud i livet...
Denne gang var det så at lave et dådyrs gevir ud af mit hår. overraskende nok fungerede det faktisk ret godt, vil godt indrømme der lige skulle afprøves lidt forskellige teknikker, før jeg fant frem til dette resultat.
Så sad jeg der med mit hår som gevir, på mit værelse, kl 3 om eftermiddagen... Så er man jo næsten tvunget tage nogle billeder, for alle ved at hvis man ikke har taget billeder er det aldrig sket.
Billederne er ikke de store vidunder, eller med særlig fantastisk location ( Altså jeg synes selv min seng er et ret fantastisk location, måske ikke det mest spændende ) Men jeg synes selv de er lidt sjove! Da jeg er blevet ret glad for at lege med de levende billeder, skulle jeg da også lave sådan en lille en, med en masse u-fokuseret gevir dansen.

Håber i har det dejlig, nu skal jeg lave AT...

xx

--
I had had quite a horrible day, so my brain reacted in quite an unusual way, it decided that i should dress up as a deer, and make antlers with my hair.. and so i did :) 

xx

6 comments :

  1. Helt og aldeles fantastiske billeder! Wow

    ReplyDelete
  2. Such a cool concept shoot! I hope there are more of these in the future :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you <3 :) i love doing stuff like this!! it is so fun :D i hope i get to do loads more of this kinda stuff :) i would like to style other people too so i could get bit more advanced with the setting that just my bedroom ;)

      Delete
  3. Det er simpelthen nogle fantastiske billeder og hvor er de gode! :)

    Kig gerne forbi min blog her, knus!
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    ReplyDelete