Saturday 8 March 2014

OMG OUTFIT POST !!

 photo outfir01_zps983ecc14.jpg
 photo outfit_zps895868e7.jpg
(lettere overdramatisk titel er overdramatisk ... )
Jeg har stadig ikke fundet mit objektiv, meeen jeg har lånt min fars kamera for synes ikke jeg ville gå og vente på jeg bare fant det dumme objektiv,  så nu låner jeg altså min fars indtil jeg finder it eget...
blazeren er en jeg har købt for et par år siden i en genbrug i england og jeg elsker at den ikke er så tyk i stoffet og er lidt oversize. kjolen er fra Asos og en ny kærlighed, jeg elsker blonden og elsker at jeg enten at bruge den som en ret lang grungy agtig kjole, eller tage et bælte på og så er den lidt mere fin let og kortere.
For nogle år siden genbrugs shoppede jeg en del men så holdt jeg lige pludseligt op, og har gået og tænk over at jeg egenligt gerne vil begynde igen. Man kan virkelig fine nogle cool og unikke ting i genbruger, især når mange af vores trends fortiden er gengangere fra tidligere årtier, så kan man finde en original og ikke bare en "efterligning/opdatering" fra H&M...
--
Finally some outfit pictures, sadly no lense yet, i borrowed my dads camera to take these pictures...
The blazer is from a thrift store and i really like it, it is very light and easy to throw on. i used to go thrifting loads but for some reason i stopped, i think i will start again! you can find loads of really cool and uniqe bits! 

xx

1 comment :

  1. hvor er du fin og kjolen er altså også rigtig pæn!

    clara-soed.blogspot.com

    ReplyDelete