Saturday 24 May 2014

Et lille hej

 photo idag02_zpsf8c51524.jpg  photo idag01_zps32f8095a.jpg

- Hej
- Jeg skal ind og se musical i aften med min familie
- Jeg skal ind og kigge på en lejlighed i københavn på mandag
- Jeg er igennem to skriftlige eksaminer, nu mangler jeg bare en skriftlig og tre mundlige, her iblandt en muldligt kinesisk eksamen... Og lad os bare sige at ti dage i kina ikke gjorde det store for mit ordforråd, mine to mest brugte sætninger på kinesisk må være " jeg kan lide slik" og "jeg elsker katte"...
- Min kineisk lærer har lettere bekymret, kommet med en bemærkning om hvorfor alle mine afleveringer altid handlede om katte...
- Jeg kunne ikke blive mere klar til at blive student, men glæder mig ikke specielt til studenterugen
- Jeg glæder mig til det næste stykke tid hvor jeg har over en hel uge til min næste skriftlige eksemen, hvilke betyder en masse tid til at være kreativ og lege med bloggen :)
- Jeg er lettere forelsket i pebermynte te, hvilke er upraktisk i varmen.

Skal i bruge jeres weekend på noget specielt? jeg fik skudt min igang med en hyggelig aften med tapas spisning og senere Asti, kortspil, og Tom Hanks kl 4 om natten.

xx

No comments :

Post a Comment