Saturday 3 May 2014

pyjamas and birthdays

 photo outfitblog_zpsb74a3b56.jpg

Et lille outfit fra i dag, jeg har nemligt ENDELIGT fået et nyt objektiv jeg kan bruge når jeg tager billeder indenfor!! Min "kjole" er genligt fra H&Ms undetøjsafdeling og formodenligt beregnet som en slags morgenkåbe, men der er bare så fin og min ynglings støvede lilla, så jeg bruger den som kjole. Læg desuden mærke til min flotte læbestift den er ny og er super glad for den, havde lyst til lidt luksus så den er fra Chanel, og man føler altså noget helt specielt når man tager sin smukke Chanel læbestift op ad tasken i forhold til et normalt mærke, også selvom det kun er en selv der kender forskellen når den sidder på læberne.

Nu vil jeg komme tilbage til børnefødselsdag og spise lidt kage.

--

A little outfit from today, the "dress" is actually from H&Ms underwear department, but i think it is beautiful and i wear it as a dress even though it is probably meant as a night gown.. 
 

xx

3 comments :