Sunday 8 June 2014

LAZY SUMMER

 photo hej_zpsddfbf89b.jpg  photo IMG_0985_zps5f32809f.jpg

Da det regnede i morges tænkte jeg, DET her må være muligheden for at havde bukser på, jeg har levet i nederdele, short og kjoler det sidste lange stykke tid, så det var lidt spændende med lidt forandring… Men sikke en fejl det var!!! for hen ad formiddagen blev det mere og mere solskin, og da jeg ankom på mit arbejde var jeg både varm, svedig og utrolig tørstig. puha, godt der er lidt kølig på mit arbejde!
Jeg håber at i nyder det gode vejr i stedet for at brokke jer som lille mig … :)
--

When i woke up this morning it was wet dark and raining so i thought OKAY this will be a jeans day! i haven't worn jeans for a very long time only shorts, skirts and dresses, so i was kinda happy for the change… but what a mistake it was, at midday when i was walking to work it was no longer wet or rainy, it was sunshine and sweltering! so when i arrived at work i was both hot sweaty and veery thirsty! oh well, i hope you are enjoying the weather and not being a whiny little girl like me :) haha

2 comments :

  1. elsker dette outfit, virklig fin samensætning med kontraster!

    ReplyDelete
  2. SUper fint outfit, jeg er vild med hatten dertil :)

    Kig gerne forbi min blog, hvis du har lyst. Knus!
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    ReplyDelete