Monday 23 June 2014

SOON

 photo IMG_0951_zps2eefecf6.jpg

Bare et lille hurtigt update da jeg ikke har haft så meget overskud til leg her på bloggen :)

- Jeg bliver endeligt student her i morgen kl 11
- Jeg flytter til frederiksberg omkring den 5-6 juli
- Jeg aner ikke hvad jeg skal lave i sommerferien, så det kan være min kedsomhed avler kreativitet, så i kan få lidt at kigge på ;)
- Jeg er glad, jeg er begyndt på antidepressiv og kan virkelig føle at kombinationen af at være færdig på en skole som jeg forbinder med en meget nede Alice og pillerne faktisk gør en forskel. så ja, jeg er glad.

--

Just a quick little update

- I have my last exam tomorrow and i am very excited !
- I am moving out on the 5-6 july :D to Frederiksberg in Copenhagen
- I have no plans for the summer, so i might get super creative out of pure boredom
- I am a happy little girl, I have now been on antidepressiv medicine for a while, and a can really feel that the combination of being done with a school that has really weight a lot, and that the pills or placebo effect are having a positive effect :)

No comments :

Post a Comment