Thursday 5 June 2014

Uinspireret

 photo kedelig1_zpse1674ef3.jpg  photo kedelig2_zps07239a1a.jpg

Jeg føler mig ekstremt u-inspireret for tiden, jeg har så meget lyst til at være aktiv her på bloggen og være kreativ og lege, men eksaminer og det at skulle finde en lejlighed fylder altså alt for meget i mit lille hoved, men efter i morgen er der to uger til min næste eksamen også kan det være jeg finder en smule overskud til kreativitet igen.
undskylder for endnu et umuligt kedeligt indlæg, håber snart jeg kan få lov til at lave noget andet end AT ;) 
--

I am totally uninspired at the moment, i just have too much on my mind with exams and trying to find a apartment, there just isn't room in my little head for magical things right now, and that makes me so sad, but i am hoping i will have a bit more time, after tomorrow. 
sorry for another utterly boring post, i hope this will change soon xx

3 comments :

  1. Dine indlæg er ikke kedelige eller noget, og synes hellere ikke man skal blogge, bare for at blogge! Man skal tage sig tid og være hel i indlægget :)

    Kig gerne forbi min blog, hvis du har lyst. Knus!
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    ReplyDelete
  2. Don't even worry about it. I know that feeling. I get overwhelmed with trying to keep up with my blog during shows. We all understand if you decide to take a break.

    ReplyDelete
    Replies
    1. aw thank you for your comment :) <3 i hope i will have some more time the next few weeks, so i can get blogging :D

      Delete