Sunday 1 June 2014

UPS

 photo helloblackandwhite_zps82ad1217.jpg  photo Blackandwhitehello_zps2c4123b8.jpg  photo lookbookblacksummer_zps3ca00d31.jpg
Heeej, okay ups, jeg har læse ferie og alt muligt og det var meningen at jeg skulle være super kreativ og lave en masse sjovt hertil! Men har haft lidt travlt og nej er ikke så god at det har været med at faktisk at læse op. Men med at prøve at finde et sted at bo efter sommerferien, og lade som om jeg har fundet et sted og købe en masse nye ting til dette ikke eksisterende sted. Som den nye kæmpe seng som jeg sidder i på de første to billeder.
Det sidste billede er et lille outfit billede, med min nye Balenciaga, som jeg forresten ikke har fået vist her på bloggen endnu selvom den hænger på min arm næsten hver dag.

--

Not as active atm as i would like on here, but here is a few pictures of me in my new giant bed, and a little outfit of the day.

No comments :

Post a Comment