Saturday 7 June 2014

YOUTUBE

Jeg elsker youtube og bruger det hverdag, der er nogle bestemte mennesker som jeg følger og jeg nyder virkelig at se deres videoer. Når jeg virkelig skal slappe rigtig af sætter jeg mig op i min seng med min ipad og glor på youtube videoer i timevis. det jeg ser mest af er "lifestyle and beauty" videoer og det der heder vlogs.
Igår gik min kæreste rundt i københavns gader og hyggede os da vi kom til at snakke om youtube, og jeg blev ligsom lidt inspireret, vi kunne faktisk godt tænke os at lave nogle volgs, bare lige se om det var noget vi ville finde sjovt. Så i dag har jeg godt nok ikke lavet en vlog, men en lille "ynglings ting i Maj måned"
Jeg var meget i tvivl om, hvorvidt om jeg skulle lave den på engelsk eller dansk, men jeg blev ligsom enlig med mig selv om at det nok var bedst på engelsk. Håber i kan lide det, jeg ved god jeg er lidt akavet og har vidst også lavet lidt fejl i klipningen, men ja nok snak her er den :)
 


I love youtube and use it everyday, there are certain people that I follow and I really enjoy watching their videos. When I really need to really relax I sit in my bed with my ipad and stare at youtube videos for hours. What I view most of time is "lifestyle and beauty" videos and vlogs. 
Yesterday my boyfriend and i walked around Copenhagen's streets and enjoyed ourselves, and we started talking about youtube and i was kind of inspired, we might actually start making some volgs, just  to see if it was something we would find cool. So today I didn't make a vlog, but  a small "favorite things in the month of May" video.
I hope i am not too awkward, and that you like this kind of stuff too... 

xx

1 comment :

  1. what a lovely entry
    you are so pretty and i adore your hair Color
    simply cute <3

    Hope you may visit my blog,too
    Your Amely Rose from:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    ReplyDelete