Sunday 24 August 2014

Jeg Eksperimenterer

 photo elvergirl_zps78009ed3.jpg

Bamm og i er budt velkommen med et kæmpe billede af mit ansigt med tilhørende biller selfølgelig.
For tiden har jeg eksperimenteret lidt mere med min stil end jeg normalt plejer at gøre, jeg har været lidt mere modig og gået med det tøj jeg gerne vil gå med. Ikke fordi jeg før har følt mig tvunget til at gå i noget jeg ikke ville gå i.
Man skulle måske tro at nu gladere jeg var for mig selv nu mere stabil ville jeg være i mit udseende, men faktisk har jeg det allerbedst når jeg får lov til at lege lidt. I øjeblikket elsker jeg at jeg skal gå i skole hver dag igen, da jeg nu har en en grund til at gøre mig klar om morgenen( og ikke bare hænge ud i nattøj ), så hver morgen er en leg! Jeg får lov til at lege med makeup, hår, smykker og tøj og kreeret lige præcist den "persona" jeg nu føler mig som den dag.
Andre ville nok ikke mene at min stil variere så meget fra dag til dag, men hver dag når jeg vågner op  former der sig et billede inde i mit hoved af hvordan jeg vil føle mig, og derefter prøver jeg at efterkomme det her billede. Det er også derfor at en kjole man elsker en dag, bare kan føles helt forkert en anden dag. Altså er kjolen ikke perfekt til den persona du er lige den dag.
For tiden er jeg meget inspireret af det eventyrlige, jeg siger for tiden hvilke er løgn for jeg har altid været meget inspireret af det eventyrlige, men nu er jeg begyndt at bruge nogle af de eventyrlige elementer i min stil, jeg føler mig bedst tilpas når jeg kan træde ud af min hoveddør og blive forvekslet med en moderen lettere rebelsk elver pige, men kan sagtens også være en moderen hekse fortolkning eller storøjet androgyn Twiggy lookalike med et twist af fe.

Det jeg egenligt bare ville sige er, jeg synes det er sjovt at tage tøj på fortiden, og jeg kan godt lide at ligne en der bor i en skov.

Hej hej xx

No comments :

Post a Comment