Tuesday 19 August 2014

kort hår og ring i næsen

 photo Fotografiden19-08-14kl1630_zps99f2fdad.jpg photo Fotografiden19-08-14kl1631_zps45e4a1bc.jpg

Hej smukke blomster børn. Jeg er træt af ødelagt hår som aldrig vil gro, så har klippet en god del af og har købt noget argan olie, please lad mig få en smuk lang prinsesse manke snart.
Nu da jeg er flyttet hjemmefra og skal være en rigtig lille ansvarlig voksen har jeg selvfølgelig også stukket et hul i næsen og proppet smykker i det. meget modent Alice ;)  ( jeg er dog ikke den største fan af den ring jeg fik i, der var ikke det store udvalg, så jeg glæder mig til om en måneds tid hvor jeg kan få den skiftet til en fin tynd guldring )
I overmorgen starter jeg på min nye uddannelse som design teknolog på Kea. Jeg er allerede begyndt at tænke over hvad jeg skal ha på, og jeg takker guderne for det efterårslignende vejr! For jeg er virkelig ikke en fan af sommer outfits ( Kan man tydeligt vis også se på manglen af outfit opdateringer på bloggen ) Jeg craver lag på lag, store halstørklæder og hyggen med store varme kopper kaffe. Jeg velkommer efteråret som en savnet ven, kom til mig smukke orange-gule blade og vind i håret.


No comments :

Post a Comment