Wednesday, 20 August 2014

Mah Room

 photo maroom5_zpsba2af37f.jpg photo maroom1_zps50019388.jpg photo maroom2_zpsb603c286.jpg  photo maroom4_zps5a0c4c5b.jpg  photo maroom3_zpsff5b7b8e.jpg photo maroom6_zps83915cb0.jpg
 

Da jeg for en gang skyld har taget mig sammen og ryddet op på mit værelse synes jeg ligsom også at det skulle dokumenteres, så her er en lille velkomst til mit værelse. Jeg går ikke så meget op i indretning og bliver mest af alt bare tiltrukket af fine farver, sjove motiver eller dyr. min reol er et projekt der har stået på i en måneds tid, og jeg maler kun på den når jeg lige har lyst så der går nok endnu et par måneder før den er helt færdig. tøjstativet består af omkring 20% af mit tøj, under min seng er der tre overfyldte kasser med det jeg også bruger, også har jeg et skab med tøj jeg ikke går med i øjeblikket, så som store vinter jakker. :) 
Nu skal jeg i Netto og købe ind til madpakker til i morgen.
xx
--
Some pictures of my room :) 

No comments :

Post a Comment