Saturday 23 August 2014

Outfit Hello Autumn

 photo outfithej1_zpse1f92ee8.jpg

Jeg har tydeligt vis ikke rigtig fundet et sted at tage outfit billeder endnu, så det bliver lidt improviseret på mit værelse ind til da. lige nu digger jeg ret meget et "prøv at ligne en rebelsk alf/elver så meget som mulig" looket, og det betyder røde læber, cobber farvet makeup, tingeltangel i stort uglet hår og en masse halskæder.
Den fine blonde bluse er fra Gina Tricot det er de fleste af mine halskæder også, bukser fra Veromoda, og stor lækker cardigan fra H&M

I dag skal jeg forbi den engelsk kirke da de vidst har et marked igang i dag med en masse engelsk lækkerier, ellers vil jeg bare lyde at det ikke er brand varmt mere så jeg kan ha store lækre trøer på og drikke en varm kop te når jeg kommer ind fra blæst og regn.

xx

--

A little autumnal outfit for today, i am trying to figure out where i can take outfit pictures at my new place, but atm this will do ;) 

No comments :

Post a Comment