Sunday 21 September 2014

Art video - elver child





Jeg tror ikke jeg noglesinde fik postet denne video på bloggen, Den er også lidt fjollet og ret overdramatisk. Men synes nu i fortjener at se den alligvel.
Den er inspireret af at jeg stod og kiggede på billeder af min søsters to børn, som jeg ikke ser så tit og siger " de ligner små elver børn, sådan kloge og meget smukke på den der lidt creepy overjordiske måde"   da min mor kigger på mig og siger " har du kigget dig selv i spejlet, det gør du da også selv"

Det minder mig forresten om da min familie var til et bryllup i skotland og vores skotske familie blev ved med at insistere på at vi lignede vampyr familien fra Twillight, fordi vi alle var så blege, stille og kønne. jeg tager det som et kompliment, men det er da godt nok også lidt af et bedrift at blive kaldt bleg i skotland ;)

over and out her fra :) sov godt og drøm sødt xx

1 comment :

  1. Hold da op, men synes nu du er meget køn! :)
    Knus
    www.kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk

    ReplyDelete