Monday 20 October 2014

Dejlige København - outfit

 photo lookcopy_zps527f750f.jpg

Et lille outfit fra den anden dag. Jeg elsker at det rigtig er begyndt at være efterår!
Efterår fyldt med regn, våde tæer fordi der er hul i ens sko, efterår hvor man låser sig selv ude af sin lejlighed, efterår hvor man bruger alt for mange penge på kaffe når man er ude, efterår med snottet næse og ondt i halsen. Jeg elsker efterår, lige meget hvad så vil efterår nok altid være min ynglings årstid.
Efterår er nemlig årstiden hvor alt er tilladt, man kan være ultimativ doven og bruge hele dagen indenfor i sin seng og kamp se film og drikke varm kakao. men samtidigt kan man også smide en stor trøje på og slide sine skosåler tynder rundt i københavn, imens man kigger på antikke butikker, små parker og hvad man nu ellers støder på.

Bukserne og skoene er nok mine to ynglings ting, jeg har endeligt fået taget mig sammen til at købe et par ægte læder støvler, og er du vimmer hvor er jeg glad for dem! Det tog lige et par uger og vabler at gå dem til, men nu er de mine mest behagelige sko!
Bukserne er fra H&M de er i noget værre sært "krebbet" stof, men de er ligsom mine sko virkelige behagelige.


xx

No comments :

Post a Comment