Friday 17 October 2014

KEA -Design Teknolog

 photo skole_zpsa018e20f.jpg  photo geometri_zps3747a4c4.jpg

Hvad går jeg og laver for tiden, jaaa lige nu sidder jeg alene i min lejlighed, mine to roomies er ude og fulde sig, så der er ingen hjemme og lege med. Men ud over hvad jeg laver lige i dette øjeblik tænkte jeg at det var på sin plads at fortælle lidt om min nystartede uddannelse, jeg studere nemlig til design teknolog på KEA.
I starten var jeg lidt skeptisk, man starter med et grund forløb hvor man har lidt af alle "Modulerne" på uddannelsen og jeg startede ud med et par ugers "Indkøb og teknisk design", hvilke var fint nok, men det var virkelig ikke det jeg følte meget for. Jeg har aldrig haft økonomi og imens det var spændende at lære lidt om, så synes jeg det mindede lidt for meget om gymnasiettidens obligatoriske fag, som ingen interesse havde for mig.
Men jeg er endelig færdig med "Indkøb og teknisk design" og vi er rykket videre til "Design" modulet, og nu føler jeg endeligt at jeg faktisk har valgt den rigtige uddannelse. Her er noget jeg finder utroligt spændende, noget jeg har talent indenfor og jeg bliver stillet udfordrende opgaver hvor jeg skal bruge min kreativitet, Noget jeg har savnet de sidste 3 år, siden jeg stoppede på min uddannelse i England.

De to overstående collager er fra to forskellige opgaver vi har skulle lave i photoshop, jeg laver normalt ikke mange collager, men det var alligvel sjovt at finde ud af hvordan de skulle bygges op.
Det har også været en udfordrende opgave fordi collagerne skulle ændres mange gange løbende for at passe til vores design, jeg tror at jeg nåede  at ændrede en anden collage omkring 8-9 gange i løbet af to dage.

Min linje er hverken "Indkøb og teknisk design", eller "Design", jeg har nemlig valgt at læse "Marketing", hvilke jeg har som sidste forløb inden jul, så selvom jeg synes Design er rigtig spændende, så er det Marketing jeg glæder mig allermest til at finde ud af hvad går ud på, når det nu er det jeg skal læse resten af tiden.

Håber i har en dejlig fredag aften, nu vil jeg ligge mig tilbage i min seng, og tilbringe resten af min aften sammen med "The Addams family"

xx

No comments :

Post a Comment