Thursday, 6 November 2014

Oktober favoritter

 photo oktober_zps3444c70f.jpg
op på hesten igen og igang med lidt sjov på bloggen! Jeg tænkte at det ville være hyggeligt, at lave nogle månedlige favoritter herinde. Jeg starter ud med de ting jeg har elsket i oktober.

 photo oktober05_zps4d7de762.jpg
Jeg starter med en lidt spøjst ting.. Nemlig det at bruge maybellines 24hr color tattoo, i farven permanent taupe, til mine øjenbryn! Dette produkt er altså normalt en creme-øjneskygge, men den er bare i den fineste grå/brune farve, som er perfekt til de lyshårede unge damer, der gang på gang bliver skuffet over rødelige pigmenter i en ellers "askebrun" øjnbrynsfarve.
Jeg bruger den med en fin lille pensel og dupper kun en lille smule i cremen og "maler" derefter mine øjenbryn :)  photo oktober04_zps9ba4ca89.jpg
Efterår betyder kulde og kulde betyder kolde hænder når man er ude og cykle. Hvilket jeg hader!...
Derfor har jeg anskaffet mig et par fine mørkerøde læderhandsker, til at holde mine håndpølser varme.
 photo oktober03_zps87bbc240.jpg
Og nok den vigtigeste ting i denne måned, er min underskønne nye iphone! Den er smuk, den er fantastisk, den er underskøn, og den er MIN!!
 photo oktober02_zps4e91e1fb.jpg
Mine hænder og negle bliver utroligt ulækkert tørre om efteråret! Derfor bruger jeg en rød farve, for at signalere "FARE hold dig væk" til dem der nu skulle finde på at ville holde mig i hånden.
 photo oktober01_zps50533836.jpg
Og nu hvor jeg har lavet en liste, over det ragelse jeg har elsket i løbet af måneden, skal jeg jo også ha' noget at opbevare det hele i. det bliver denne smukke taske jeg fik af min kæreste for et par dage siden. Det er den perfekte skoletaske størrelse og jeg er ganske forælsket.

xx

No comments :

Post a Comment