Monday 9 February 2015

Nye ting og sager

 photo buksedrangt_zpsjkwmlnrq.jpg  photo cutoutboots_zps1jdt1mt1.jpg  photo handharness_zpsruxkc5yj.jpg

Jeg har fået et par nye godter her de sidste par dage og tænkte jeg lige vile blære mig lidt over for jer.

Første billede er af min nye buksedragt, som jeg er ekstremt forelsket i. Den er en ultimativt god blanding af nattøj og lettere formelt tøj, med de meget vidde bukseben og den kontrasterende stramme top, det hele lavet i noget lækkert glat -nattøj som vi kender det allerbedst fra 90'- silke lignende stof.  Købt til den nette pris af 149kr i H&M. og jeg havde ellers lovet mig selv ikke at shoppe så meget i h&m... det løfte holdt ikke så længe.
Næste "levende" billede er mine nye støvler, de minder om noget Jeffery Cambell agtig værk, men er egenligt fra et ukendt mærke, men de er i virkelig lækker kvalitet, fandt dem i et lagersalg, sat ned fra 800kr til 150kr.  kan i fornemme a jeg er en værre bargin hunter.
Sidst og faktisk mindst er der mit allersmukkeste fine lille håndsmykke, jeg har fået af min kæreste i fødselsdags gave, den er fra siden etsy.com og er i ægte sølv, da jeg får grønne fingre bare af at kigge på "uægte"smukker fra h&m.

Har forneden prøvet at finde nogle fine alternativer. Nu vil jeg læse lidt i min nye bog "Babble" af Charles Saatchi



No comments :

Post a Comment