Wednesday 23 July 2014

My new best friend

 photo baglove_zpsfd7fb020.jpg photo baglove1_zps494172f1.jpg

Er det ikke bare den smukkeste rygsæk du noglesinde har set, det er rygsæk der siger " fyld mig med dejlige sager og tag på eventyr" og det er lige præcist det jeg har tænkt mig at gøre!
Jeg er flyttet til københavn og denne rygsæk vil være den perfekte følgesvend når jeg går på opdagelse i storbyen ;)
tasken er fra en af mine ynglings butikker "Accessorize" og var til endda sat ned til halvpris, det er noget der gør at den lille rævs hjerte slår et ekstra slag!
I min nye rygsæk vil jeg pakke et mini picnic tæppe, en flaske vand, min tegnebog, pung og min nye bog " How to be an explorer of the world" af Kira Smith. Kira Smith er forfatteren af den kendte "wreck this journal" jeg kan kun anbefale hendes bøger, der både er god underholdning, men også noget der kan få en til at tænke lidt over hvorfor man gør som man nu gør.

over and out herfra håber i had en dejlig aften

--

My new beautiful backpack and new best buddy now i have moved to a new city full of new adventures! It is from one of my fave shops "Accessorize" and  was even half price! I am a very happy little fox 

xx

No comments :

Post a Comment