Sunday 29 December 2013

outfit cozy clam

 photo baglook_zps71796778.jpg
 photo happylook_zps59027f25.jpg
Jeg er forelsket i min nye taske og den kommer nok til ar være med på ret mange outfit billeder frem over, den er bare perfekt, der er både plads til min computer og mit nye kamera ( som jeg i øvrigt skal huske at lave et lille indlæg om ) uden at den ser stor eller proppet ud.
Idag har den stået på fletninger og løse busker, for jeg har hovedpine for tredjedag i træk, aner ikke hvorfor. Prøver at spise og drikke en masse, men det er som om det bare ikke vil gå væk. Går i seng og vågner med hovedpine, og er godt træt af det. Så hvis nogle af nogle gode råd, så tager jeg imod dem med kyshånd!
De to første billeder ser jeg umådelig mut ud på og det er dem jeg har brugt på min lookbook (http://lookbook.nu/alicejones ) så tænkte i lige kunne få en lidt gladere alice at se så inkluderede de to sidste, det til højre har jeg lige fået øje på vore kat, og er ved at bukke mig ned for at sige hej haha.

Håber i har en hovedpine fri dag xx
--

I am in love with my new bag, and I will properly be wearing it every day for a while, it is so practical, it fits both my computer and my big camera in without looking too bulky or heavy! 
The last three days I have had a headache so if anyone has any remedies I will be happy to hear, I am so tired of going to bed with a head ache and waking with one... :(

hope you are all well xx 

 

No comments :

Post a Comment