Thursday 27 February 2014

Craving laces

Jeg er fortiden fuldstendigt fortabt i blonder, det giver det fineste mest feminine look når man har lag på lag og er bare en rigtig flot kontrast til store uld trøjer ( hvilke jeg forresten stadig går rundt i, da jeg er en lille frossen pind og er hoster som en der har røget i 40 år ) Jeg ønsker mig inderligt alle disse fine ting fra asos, men da jeg har været så fuldstendig åndssvag at miste mit kameras mest brugte objektiv ( aner VIRKELIGT ikke hvor er det blevet af og det gør mig sindssyg) så kan det være denne måneds lomme penge skal gå til et nyt, øv øv... Det er desuden også derfor der ikke har været nogle "dagens" da jeg ikke har noget objektiv til at tage dem med...

--
I loooove laces, they are perfect for layering up with big chunky knits and making the whole look feminine! I haven’t been able to take any OOTD lately because I have been a idiot and misplaced my lens for my camera so now I can't take any pictures ( only close up detailed ones where I use another lens ) until i either find my lens ( I have looked EVERYWHERE) or buy a new one :( I hope I find it soon...

No comments :

Post a Comment