Friday 1 August 2014

Challenge !

 photo HEJ_zps934db5fa.jpg
Først vil jeg starte med et lille life update. Jeg er blevet optaget på KEA som design teknolog og starter omkring den 21.August, jeg glæder mig rigtig meget til at starte og lære en masse spændende ting.

Okay nu hvor det er kommet af vejen vil jeg snakke lidt om hvordan det er at være inde i mit lille fjollede hoved.
Jeg elsker at tage billeder og blogge og tænke på alle mulige vidunderlige fantastiske ideer jeg gerne vil fører ud i livet og leve af, men det er som om at det hele står lidt stille.
Jeg har de sidste tre år gået i gymnasiet og min kreativitet har været sat lidt på pause, jeg følte mig fanget og kunne ikke rigtig motivere mig selv til at lave noget.
De her tre år af minimal kreativitet har gjort at jeg føler mig bagud i min udvikling, jeg har været vant til at jeg var ekstremt lærer nem og rigtig dygtig af min alder. Men nu er jeg altså 20 og hver gang jeg prøver at tegne er det som om jeg stadig er 16, og at mit talent ikke har fulgt med min modenhed og mit sind. og det er så fustrerende, fordi hvergang jeg har lyst til at tegne og udvikle mig, bliver jeg utroligt irriteret, skuffet og demotiveret når jeg ikke kan udtrykke den 20årige Alices sind, men derimod den 16årige Alices, og derfor bliver tegneblokken alt for hurtigt lukket i og jeg når aldrig at indhente mig selv.

Så derfor vil jeg de næste 20 dage indtil jeg skal starte på KEA, lave en lille challenge, hvor jeg skal tegne et eller andet hver evig eneste dag, så jeg kommer ind i rytmen af at kunne lide at tegne og bruge det som et redskab igen.

Hvis i vil kigge med på min lille challenge så kan i finde mig på instagram Alicejonesf jeg vil bruge tagget #thefoxdraws de næste 20 dage :)

--

I am doing a little drawing challenge, you can follow it on my instagram ALICEJONESF with the hashtag #thefoxdraws

No comments :

Post a Comment