Friday 26 December 2014

hov øh hej var du der foxyjones

 photo Fotografiden17-10-14kl2323_zps9643a900.jpg
Jeg vil rigtig gerne gøre mere ud af det der med at blogge, men ligesom med min stil, min kunst, mine madvaner og så meget andet, så har jeg svært ved at beslutte mig om noget bestemt også holde ved det.
Det eneste jeg er ret sikker på for tiden er mit hår, det skal være lyst…..
og dog…. så har jeg alligevel valgt at tone det i en mørkeblond, fordi min mor bedst kan lide mig med brunt hår, og hvem vil ikke gerne gøre deres lille mor glad. Men jeg synes jeg forvandler mig til kikset Alice på 12 år når jeg har mørkt hår, så det bliver altså platin blond igen i morgen. hurra.

Cirka et års tid siden, da jeg gik til psykolog, sagde hun til mig at jeg nok havde en identitetskrise, (ud over at hele det forløb nok var lidt noget humbug,) så havde hun nok fat i et eller andet, jeg har i hvertfald utroligt svært ved at beholde en enkelt identitet her til bloggen, så derfor lader jeg helt være med at blogge. Hvilke jo er lidt ( mega sådan virkeligt ) dumt.

Nu når da årstiden er til det, så kan jeg jo passende lave et par nytårs fortsæt

-Begynde at blogge mere.
-Tænke mindre
- Gøre mere
- Please lav mere kreativt Alice, jeg ved godt du meget hellere vil ligge og glo ind i din computerskærm, men jeg lover det er 100gange sjovere så snart du går i gang.


Over and out herfra, håber i høre fra mig snart igen.

No comments :

Post a Comment