Wednesday 7 January 2015

lortebrun i nakken

 photo haar_zps8e430fa4.jpg

Jeg er af en eller anden grund rigtig glad for billedet til højre, måske er det fordi jeg aldrig rigtig ser mit baghoved så tit? forandring fryder.
Når jeg kigger på det bliver jeg bare rigtig glad og tilfreds for mit hår, det er lidt mærkeligt.
Man kan se at jeg har en kææææmpe udgroning meeen kun på mit baghoved?? eller en slags ombré? jeg ved det ærlig talt ikke. Det startede med at jeg var for doven til at farve hele min udgroning + at jeg kunne skåne noget af mit hår lidt ved kun at farve det "øverste." Men nu er min egen farve snart groet et godt stykke ud bag på, og af en eller anden grund så synes jeg faktisk det ser ret fedt ud. sådan lidt rock and roll, men kun bagfra agtigt, også blond og lille pigeagtig med pandehår forfra ??
ahha
måske går jeg bare lidt for meget op i mit hår, og ligner i virkeligheden bare en der er lortebrun i nakken og ikke har forstået at man kan bruge et spejl for at se ens nakke, når man farver sit hår.


xx

No comments :

Post a Comment